REPORTERS

Στο πλαίσιο του ρόλου του εκπαιδευτικού ως επικοινωνού και με βάση το Κριτικό Αναπτυξιακό Μοντέλο που υιοθετεί ένα ολικό και όχι γραμμικό μοντέλο στην επικοινωνία, δημιουργείται από τη ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ. ένα ηλεκτρονικό περιοδικό με τον τίτλο:

REPORTERS:
Ο Κύκλος των Εφ-ευρετικών ή των ‘Χαμένων’ Εκπαιδευτικών;
Το Περιοδικό της ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ. για μια κριτική δημοσιογραφία

Οι βασικοί ‘Δημοσιογράφοι’ μας θα είναι μέλη της ΣΥ.Ν.Θ.Ε.ΣΗ. αλλά και άλλοι συνεργαζόμενοι άνθρωποι της εκπαίδευσης. Το περιοδικό αυτό επίσης προβλέπει τη συνεργασία με ανθρώπους των ΜΜΕ που υπηρετούν την δημοσιογραφία με βάση ηθικές αξίες και με στόχο την ουσιαστική ενημέρωση των πολιτών και όχι την παραπληροφόρησή τους.

Αρχικοί τομείς/πεδία του περιοδικού προβλέπεται να είναι οι εξής: 1) Παρουσίαση του υποθετικού διαλόγου που ακολουθεί ανάμεσα σε δυο εκπαιδευτικούς και πρόσκληση προς τους αναγνώστες να τοποθετηθούν στα βασικά ερωτήματα που θέτουμε μετά την ανάγνωση του διαλόγου.
Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε το αρχείο με τον διάλογο και τις ερωτήσεις.