Υπεύθυνος Κατασκευής: Pαχιώτης Aριστόβoυλoς
ΑΡΘΡΑ / ΜΕΛΕΤΕΣ
- Κοσμίδου, Χρ. (1989), «Ενεργός Έρευνα: Για μια Γνήσια, Απελευθερωτική Παιδεία». Σύγχρονη Εκπαίδευση. 48: 22-33.
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο.
- Κοσμίδου, Χρ. (1991), «ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ». Successful Careers Teachers in Greece: Collaborative Enquiry for a Critical Approach to Careers Education and Guidance. Southampton University, Ph. D Thesis.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (1994), «Ο δάσκαλος και η ενεργός έρευνα». Σύγχρονη Εκπαίδευση. 79: 51-59.
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο.
- Κοσμίδου, Χρ. (1996), «ΕΝΑ ΚΡΙΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ: Πολυτέλεια ή αναγκαιότητα;». Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Επιθεώρηση Συμβουλευτικής –Προσανατολισμού της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π. (τ. 38-39, Οκτώβριος & Δεκέμβριος 1996)
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο.
- Κοσμίδου, Χρ. (1996), «Και μετά το Λύκειο τι; Η σημασία των στόχων και των αξιών για δημιουργικές μεταβάσεις». Δημοσιεύθηκε στο Περιοδικό «ΜΕΤΑ», σελίδες 8-11, ΑΛΦΑ ΕΚΔΟΤΙΚΗ, 1996.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2002), «Media Education as Critical Education across the Curriculum: Towards a Cross-border Pedagogy?». Δημοσιεύτηκε στο: Kosmidou-Hardy Chr. (2002), “Iconic Communication Today and the Role of
Media Education”, in A. Hart and D. Suss (eds), Media Education in European Countries: A Comparative Study of Teaching Media in Mother Tongue Education in Secondary Schools.
Zurich: E-Collection of Swiss Federal Institute of Technology Zurich.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2005), «ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ «ΑΛΛΟ» ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ;». Δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Επιθεώρηση Συμβουλευτικής –Προσανατολισμού της ΕΛ.Ε.ΣΥ.Π.
Πατήστε εδώ για να δείτε το άρθρο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2005), «ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ: Προσανατολισμοί Εκπαιδευτικοί και Επαγγελματικοί, με βάση ένα Κριτικό Αναπτυξιακο Μοντέλο».
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2005), «Η Πρόκληση της Στρατηγικής της Λισσαβόνας για Επένδυση στον Άνθρωπο και στη Γνώση: Ποια γνώση και από ποιους;». Δημοσιεύτηκε στην Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού. Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2005), «ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ: ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ «ΑΛΛΟ» ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ;». Προσαρμογή από το άρθρο που δημοσιεύτηκε στην Επιθεώρηση Συμβουλευτικής και
Προσανατολισμού το 2005, τεύχος 74-75: 81-111.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2005), «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ». Το κείμενο εκπονήθηκε ως μελέτη για το Π.Ι. Τη σημασία αυτής της αξιολόγησης είχε υποστηρίξει η Κοσμίδου –Hardy στο Τμήμα Επιμόρφωσης / Αξιολόγησης του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου τονίζοντας το γεγονός ότι δεν νομιμοποιείται κανείς ουσιαστικά να συζητά την εισαγωγή της αξιολόγησης στο χώρο της εκπαίδευσης χωρίς να προσεγγίζει το θέμα ολικά και να ασχολείται μόνον με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας. Πρότεινε να εκπονήσει μελέτη για το θέμα αυτό και η πρότασή της εγκρίθηκε. Ανέλαβε για το σκοπό αυτό τη συγγραφή μελέτης. Στη μελέτη συνεργάστηκε ομάδα Παρέδρων επί θητεία και αποσπασμένων εκπαιδευτικών την οποία συντόνισε.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2006), «INVESTMENT IN KNOWLEDGE? Towards the Knowledge and Skills required for Harmonizing the Personal and Social Spheres». Περίληψη εισήγησης στο Ευρωκοινοβούλιο ύστερα από πρόσκληση της Κοσμίδου-Hardy ως
Εμπειρογνώμονα, από την Επιτροπή των Δικαιωμάτων των Γυναικών και της Ισότητας των Φύλων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η εισήγηση παρουσιάστηκε με πλούσιο υλικό (βιντεοπαρουσίαση) σε Διεθνές
Συνέδριο που διοργάνωσε η Επιτροπή με θέμα: «Συνέχιση της στρατηγικής της Λισσαβόνας: συμβιβασμός της επαγγελματικής, της οικογενειακής και της ιδιωτικής ζωής». Το Συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις
Βρυξέλλες, στις 25–01–2006 στην αίθουσα AIG-E του κτιρίου Αltiero Spinelli.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2007), «Τα Μετέωρα Βήματα του Προσανατολισμού στην εποχή της Αβεβαιότητας: Συνέπειες για το ΕΠΑ.Λ». Εργασία από έκδοση του Ευγενίδειου Ιδρύματος
Πατήστε εδώ για να δείτε την εργασία.
- Κοσμίδου, Χρ. (2007), «Ψυχομετρικά Εργαλεία και Ισότητα Ευκαιριών. Η περίπτωση του προγράμματος του Π.Ι. με τίτλο "Επένδυση στον Άνθρωπο: Ανάπτυξη Μεθοδολογίας και Εφαρμογή Σύγχρονων Εργαλείων ΣΕΠ και Υπηρεσιών Συμβουλευτικής"». Παρουσίαση σε Διεθνές Συνέδριο του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης το 2007.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2008), «Δεξιότητες Συμβουλευτικής». Δημοσιεύτηκε στην έκδοση του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολσιμού με
τίτλο: Οδηγος για τους Λειτουργούς Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού για την Εκπαίδευση.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2008), «Μεθοδολογία Έρευνας, Ενεργός Έρευνα». Δημοσιεύτηκε στο Κοσμίδου-Hardy, Χρ., (2008α), Θεωρητικά ζητήματα για τη Συμβουλευτική και τον
Επαγγελματικό Προσανατολισμό. Αθήνα: Πάντειο Πανεπιστήμιο για το Πρόγραμμα. με τίτλο "Συμβουλευτικοί Ορίζοντες για τον Σχολικό Προσανατολισμό – ΣΟΣ Προσανατολισμός", Αθήνα.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2009), «ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ». Μελέτη που κατατέθηκε στο Π.Ι.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2011), «Για την Ενεργό Έρευνα». Στο Κοσμίδου-Hardy (επιμ.) 2011
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2019), «Η ΔΟΜΗ ΕΝΟΣ ΣΥΓΡΟΝΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΦΙΛ: Βασικά στοιχεία».
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ. (2019), «ΕΡΜΗΝΕIΑ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΡΙΤΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ: Eπαγγελματικό «ωροσκόπιο» κατά Holland;».
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Μοντέλο Κριτικής Αγωγής. Μετάβαση και εικονική επικοινωνία: O Ρόλος της Συμβουλευτικής και της Αγωγής στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ., «Ο σύμβουλος ως ερευνητής, δημιουργός, εκπαιδευτής».
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
- Κοσμίδου, Χρ., «Από τον Αλφαβητισμό προς την Αγωγή στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας με βάση ένα Μοντέλο Κριτικής Αγωγής και μια ‘Διασυνοριακή’ Παιδαγωγική». Εισήγηση σε συνέδριο που οργάνωσε η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Ν.Σερρών και δημοσίευσε στην
έκδοση των πρακτικών του συνεδρίου.
Πατήστε εδώ για να δείτε το κείμενο.
ΕΡΓΑ / ΕΚΔΟΣΕΙΣ
- EICON , ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΜΜΕ στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Διακρατικού Προγράμματος με ακρωνύμιο MEAC (Media Education Across the Curriculum) Συγγραφείς: Russell Hardy and Chrysoula Kosmidou-Hardy
Πατήστε εδώ για να δείτε το έργο.
- Άλλες εκδόσεις που υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή: (κάντε κλικ πάνω την εικόνα για να ανοίξει το σχετικό αρχείο.)
- Άλλες εκδόσεις που δεν υπάρχουν σε ηλεκτρονική μορφή: